Klantenservice
Bij DHB Bank stellen we jou als klant centraal. Dat houdt in dat we zorgvuldig naar je luisteren zodat we jouw wensen en behoeften goed begrijpen. We communiceren in duidelijke taal en voorzien je van alle informatie die je nodig hebt. Ook behandelen we al onze klanten gelijk.
Jij staat centraal bij DHB Bank
Hoe we dat bereiken? Onder meer door aandachtig te luisteren naar je mening en aanbevelingen over onze diensten en producten. Door eventuele klachten uiterst serieus te nemen en deze zo snel mogelijk te verhelpen. En door onze medewerkers regelmatig te trainen om je nog beter van dienst te zijn.
Vraag of opmerking?
Heb je ergens vragen of opmerkingen over, bijvoorbeeld over onze dienstverlening of producten? Neem dan contact op met onze helpdesk via +31 0(10) 440 66 88 op werkdagen tussen 09.00 en 17.15 uur. Of mail naar sparen@dhbbank.com.
Verdere informatie vind je hier:
> Klachtenformulier
> Downloads
> Secure File Transfer Service
> FAQ